Promocja marki KrioSystem na rynkach zagranicznych
Celem projektu jest promocja marki KRIOSYSTEM na rynkach zagranicznych dzięki udziałowi w wydarzeniach zaplanowanych w ramach programu promocji maszyn i urządzeń.
Zaplanowane działania bezpośrednio przyczynią się do rozwoju działalności eksportowej
Wnioskodawcy i wzmocnienia jego przewagi konkurencyjnej na rynku międzynarodowym.
Realizacja projektu pozwoli na osiągnięcie zaplanowanych wskaźników rezultatu:
· przychodów ze sprzedaży produktów na eksport
· przychodów ze sprzedaży na eksport produktów będących przedmiotem projekt
· liczby kontraktów handlowych
· zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwa wsparte w zakresie internacjonalizacji
Wzrost przychodów z działalności eksportowej przyczyni się do rozwoju firmy Wnioskodawcy –możliwe będzie wdrożenie nowych rozwiązań, spełniających zidentyfikowane
oczekiwania. Pozwoli to uzyskać nowych kontrahentów – zwłaszcza zagranicznych.
Wydatki
ogółem: 265 600,00 PLN
Wydatki
kwalifikowalne: 265 600,00 PLN
Dofinansowanie:
199 200,00 PLN